ایزی ایتالی
  1. خانه
  2. /
  3. کتاب و جزوه آزمون های تولک آی ، ای ، اف (tolc e , i, f , til)
  4. /
  5. جزوه تولک ای Tolc E + نمونه سوالات tolc e (تمرینی)

جزوه تولک ای Tolc E + نمونه سوالات tolc e (تمرینی)

قیمت اصلی 698,000 تومان بود.قیمت فعلی 159,000 تومان است.

تهیه جزوه تولک e برای یادگیری و آمادگی در آزمون tolc e برای متقاضاین تحصیل در ایتالیا. این جزوه به صورت pdf در اختیار شما قرار میگیرد. همراه یکسری هدایای ارزشمند شامل: 1- منابع رایگان تولک ای   2- کد تخفیف دوره تولک ای  3-مشاوره رایگان   4- آپدیت همیشگی جزوه ها . برای تهیه جزوه آموزشی tolc e 2024 همین الان اقدام کنید.

شناسه محصول: jozvetolci-1
دسته بندی ها: کتاب و جزوه آزمون های تولک آی ، ای ، اف (tolc e , i, f , til)

تهیه جزوه آموزشی تولک ای

!! با توجه به تغییر سوالات اصلی آزمون، این فایل هارا میتوانید صرفا برای تمرین و حل نمونه سوالات مشابه در نظر بگیرید !!

(قبلا جزو سوالات واقعی بود!! به زودی سوالات واقعی موجود میشود )
 

آزمون تولک ای برای دانشجویانی که در رشته های مربوط به اقتصاد، بیزنس و… قصد ادامه تحصیل در ایتالیا را دارند کاربردی است و برای آمادگی در این آزمون میتوانند از جزوه تولک ای tolc e برای آمادگی کامل استفاده کنند. همچنین درصورت تمایل میتوانند از دوره آموزش تولک ای نیز استفاده کنند.

آزمون تولک ای

tolc e یک آزمون بسیار مهم در ورودی دانشگاه های ایتالیا است، برخی از دانشگاه های ایتالیا برای پذیرش دانشجویان از آزمون ورودی تولک ای استفاده میکنند. برای موفقیت در این آزمون باید نمره کافی را کسب کنید که بتوانید پذیرش بگیرید. شما با کمک جزوه تولک ای که شامل حل سوالات واقعی تولک و سوالاتی است که شانس تکرار بسیار بالایی دارند، میتوانید برای این آزمون آماده شوید. در ادامه اگر تمایل داشتید می توانید کلاس های خصوصی یا عمومی تولک را شرکت کنید.

کلاس خصوصی تولک آنلاین ( انواع تولک ) - ایزی ایتالی مهاجرت تحصیلی به ایتالیا

مباحث جزوه آزمون تولک E

  • مبحث ریاضی
  • حل نمونه سوالات آزمون تولک ای
  • آموزش مباحث لاجیک یا منطق
  • حل نمونه سوالات واقعی

چرا جزوه تولک e تهیه کنیم؟

آزمون تولک که در اکثر دانشگاه های ایتالیا برای سنجش متقاضیان ورودی بکار میرود از مهمترین دغدغه های دانشجویان است. از این رو افرادی که قصد تحصیل در یکسری رشته های خاص مانند اقتصاد، بیزینس، مدیریت و… را دارند باید در این آزمون از نوع e شرکت کنند. ما نیز سعی کرده ایم با فراهم کردن جزوه تولک ای و حل نمونه سوالات واقعی و پرتکرار این آزمون به دانشجویان برای درک بهتر سوالات و آزمون کمک کنیم. ما همچنین در کنار این محصول تعدادی هدایای با ارزش قرار داده ایم که حسن نیت خود را به شما اثبات کنیم.

آزمون تولک ای شامل دو بخش ریاضیات و لاجیک میباشد. بخش درک مطلب نیز دارد که بیشتر مربوط به زبان انگلیسی است و از آنجایی که شما باید حتما مدرک زبان انگلیسی و سطح خوبی از انگلیسی را داشته باشید باید بخش درک مطلب را به شخصه بتوانید حل کنید. از این رو ما در جزوه tolc e فقط به بخش های ریاضی و لاجیک پرداخته ایم. در صورتی که تمایل داشتید بخش درک مطلب هم اضافه کنیم لطفا نظر خود را برای ما ارسال کنید.

نماد اعتماد ایزی ایتالی

نمونه سوالات تولک e

اگر شما هم میخواهید برای آزمون تولک اقتصاد یا تولک e بیشترین آمادگی را داشته باشید و بهترین نمره را کسب کنید کافی است از مجموعه نمونه سوالات تولک e ایزی ایتالی استفاده کنید. با کمک این نمونه سوالات که همان سوالات واقعی تولک در ازمون های قبلی هستند میتوانید بیش از 99 درصد سوالات مشابه را در آزمون خود مشاهده کنید و پاسخ صحیح بزنید.

حتی اگر دانش زیادی در ریاضی، منطق ندارید نگران نباشید. با کمک این نمونه سوالات واقعی تولک ای ، میتوانید تنها با حفظ کردن صورت سوال و به خاطر سپردن پاسخ سوالات بیشترین نمره را در آزمون کسب کنید. با وجود این نمونه سوالات دیگر ترسی از آزمون تولک ای نداشته باشید و با خیال راحت آزمون دهید.

اگر هم میخواهید آموزش باکیفیت و اختصاصی برای آزمون tolc e ببینید کافی است دوره ویدئویی تولک e ما را مشاهده کنید.

برای تهیه این جزوه به صورت آنلاین و دانلود آنی، کافی است آن را به سبد خرید اضافه کنید و سفارش خود را تکمیل کنید.
لینک دانلود بلافاصله برای شما نشان داده میشود (همچنین ایمیل میشود و در پنل کاربری بعدا قابل مشاهده میباشد )

همراه شما تا ایتالیا ?

ثبت نام در خبرنامه برای دریافت هدایا، ددلاین ها و آموزشهای جدید

محصولات مشابه دیگر:

ایزی ایتالی
فهرست