ایزی ایتالی
  1. خانه
  2. /
  3. کتاب و جزوه آزمون های تولک آی ، ای ، اف (tolc e , i, f , til)
  4. /
  5. جزوه تولک آی Tolc i + نمونه سوالات tolc i

جزوه تولک آی Tolc i + نمونه سوالات tolc i

قیمت اصلی 698,000 تومان بود.قیمت فعلی 152,000 تومان است.

pdf های آموزش تولک آی tolc i به صورت کامل و حرفه ای برای آمادگی در آزمون تولک. حل سوالات اصلی آزمون تولک ، سوالات پرتکرار و مهم که در آزمون های بعدی نیز تکرار میشود. جزوه تولک i شامل حل نمونه سوالات واقعی tolc i + هدایای باارزش : منابع رایگان تولک آی + کد تخفیف تهیه دوره آفلاین + نمونه سوالات شبیه ساز تولک i

شناسه محصول: jozvetolci
دسته بندی ها: کتاب و جزوه آزمون های تولک آی ، ای ، اف (tolc e , i, f , til)

تهیه جزوه آموزشی تولک آی

!! سوالات آزمون برای مرحله های بعدی تغیر کرده. از این نمونه سوالات برای تمرین استفاده کنید !!

جزوه تولک آی Tolc I ، یک جزوه بسیار خوب با آموزش های مربوط به هر مبحث و حل سوالات واقعی تولک مربوط به دوره های قبل و جدیدترین آزمون تولک ( آپدیت سالیانه) به صورت فایل های pdf جهت آمادگی متقاضیان آزمون تولک آی برای گرفتن نمره خوب. با تهیه این محصول به نمونه سوالات آزمون tolc i نیز دسترسی دارید. زیرا در فایل های آموزشی تعداد بسیار زیادی نمونه سوال tolc i حل شده است.

ویدئو توضیحات محصول و آموزش تهیه آن

آزمون تولک i

tolc i  یک آزمون برای رشته های فنی مهندسی است که دانشگاه های برتر ایتالیا برای بررسی و فیلتر ورودی های خود از آن استفاده میکنند. در این آزمون سطح علمی شما سنجیده میشود. جهت آمادگی در این آزمون میتوانید جزوه Tolc I را تهیه کنید و نمونه سوال tolc i واقعی که برای شما حل شده اند را به خوبی حل کنید، زیرا در سال های متوالی خیلی از سوال ها تکرار میشوند. در ادامه اگر تمایل داشتید می توانید کلاس های خصوصی یا عمومی تولک را شرکت کنید، یا اینکه از دوره های ضبط شده تولک استفاده کنید.

مباحث جزوه تولک آی Tolc I

  • آموزش مباحث ریاضی تولک آی
  • حل نمونه سوالات آزمون tolc i
  • آموزش مباحث لاجیک یا منطق
  • حل نمونه سوالات واقعی
  • آموزش بخش علوم (فیزیک و شیمی )
  • حل سوالات بخش علوم

جزوه تولک آی tolc i کامل - ایزی ایتالی

حل نمونه سوالات تولک i

این محصول شامل آموزش و حل نمونه سوالات آزمون تولک آی میباشد. اگر شما نیز داوطلب آزمون تولک آی هستید، بهتر است برای این آزمون خود را آماده کنید. این پکیج با فایل های رایگانی که درسطح اینترنت میباشد فرق دارد. این یک فایل آموزشی مختص به مدرس ما میباشد که در طول برگذاری دوره های آموزشی خصوصی تولک تهیه شده است و بسیار کاربردی میباشد. شما میتوانید با تهیه جزوه tolc i یا نمونه سوالات tolc i خود را برای این آزمون مهم آماده کنید.

جزوه تولک آی tolc i کامل - ایزی ایتالی

پیشنهاد میشود قبل از اقدام به خرید در وبسایت ثبت نام کنید، یا در هنگام خرید و تکمیل اطلاعات تیک ثبت نام را نیز بزنید تا ثبت نام شما انجام شود. بعد از خرید محصول لینک دانلود به شما نمایش داده میشود و فرصت دانلود فایل های جزوه تولک آی برای شما تا 2 بار محدود است. اگر در آن لحظه نتوانستید دانلود کنید یا فراموش کردید و آن صفحه را بستید نگران نباشید، مجدد وارد سایت شوید و وارد حساب کاربری خود شوید و از قسمت دانلود ها تمام لینک های دانلود را مشاهده کنید. همانند تصویر بالا.

?هدیه همراه خرید جزوه تولک آی

پس از تهیه جزوه تولک آی پک منابع tolc i  نیز به شما هدیه داده میشود. بنابراین این بهترین فرصت برای آمادگی در آزمون تولک مهندسی میباشد. شما کافی است با تهیه پکیج جزوه tolc i ، پک منابع تولک مهندسی را نیز هدیه بگیرید و تمام هرچیزی که برای آمادگی در آزمون نیاز دارید را در اختیار داشته باشید. در ادامه هدیه دیگری نیز برای شما در نظر گرفته ایم. کد تخفیف تهیه دوره جامع تولک آی:

  • منابع رایگان تولک آی
  • کد تخفیف دوره تولک آی ( برای کسانی که این جزوه را تهیه میکنند)
  • شامل نمونه سوالات شبیه ساز تولک i
  • پس از تهیه این پکیج در قسمت لینک ها، کد تخفیف ثبت نام در دوره آفلاین تولک آی را برای شما قرار داده ایم. لذت ببرید ?

نمونه سوالات تولک i مهندسی

متقاضیان تحصیل در رشته های مهندسی در دانشگاه های ایتالیا کافی است با شرکت در آزمون تولک i و کسب نمره عالی برای این دانشگاه ها درخواست ارسال کنند و پذیرش در رشته مورد نظر را دریافت کنند. دیگر نگران آزمون تولک نباشید، ما کار را برای شما آسان کرده ایم.

کافی است با مطالعه نمونه سوالات واقعی آزمون های قبلی تولک مهندسی به آسانی برای این آزمون اماده شوید و بالاترین نمره را اخذ کنید. این پکیج حاوی سوالات تمامی بخش های آزمون غیر از درک مطلب میباشد. با توجه به اینکه بخش درک مطلب جهت سنجش مهارت زبان انگلیسی شما میباشد، لازم است با توانایی و دانش زبان انگلیسی خود این بخش را پاسخ دهید.

نماد اعتماد ایزی ایتالی

برای تهیه این جزوه به صورت آنلاین و دانلود آنی، کافی است آن را به سبد خرید اضافه کنید و سفارش خود را تکمیل کنید.
لینک دانلود بلافاصله برای شما نشان داده میشود (همچنین ایمیل میشود و در پنل کاربری بعدا قابل مشاهده میباشد )

همراه شما تا ایتالیا ?

ثبت نام در خبرنامه برای دریافت هدایا، ددلاین ها و آموزشهای جدید

محصولات مشابه دیگر:

ایزی ایتالی
فهرست